تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
طاهاطاها13 سالگیت مبارک
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

مروارید سفید

1394/11/4 10:20
نویسنده : مامان الهه
119 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه 

دختری دارم دردونه

قشنگ و مهربونه

انار دونه دونه 

سه چهار روزه که تبسم

گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان تبسم

یه گل زده جوونه

گل چیه مرواریده

مثل طلا سفیده

سلام گل دخترم ببخشید چند روزی نشد که بیام واست بنویسم اخه تو داداشی مریض بودین شماها که بهتر شدین خودم مریض شدم بدجور،اینجا خودمونیم بابای رو حسابی اذیت کردم ،بابای هم خدایش واسمون کم نگذاشت.

الان که دارم واست مینویسم پیشم خوابیدی،توی خواب هم میخندی ،خنده های توی خوابت خیلی قشنگه،

چند روز هست متوجه دندون در آوردنت شدم حسابی اذیتت میکنه،آب از دهنت میاد،دستت رو میخوری روی لثه ات میکشی،وقتی متوجه شدم به بابای زنگ زدم اونم خیلی خوشحال شد وقتی اومد خونه واست دندونگیر گرفته بود ،

چند روز آینده سعی میکنم توی فرصت مناسب واست آش سر دندونی بپزم،دختر نازم دیگه داره کمک کم واسه خودش خانمی میشه،عزیز دل منو بابا وداداشی هستی،

اینروزا یه ذره بی معرفت شدی وقتی باهات حرف میزنم به من نمیخندی،حالا فقط کافیه بابای صدات کنه از ته دل ذوق میزنی ومیخندی وقتی هم باهات حرف میزنه تو هم با همون زبون بچگیت باهاش حر۴ میزنی،خیلی حسودیم میشه ،راست میگن دخترا بابای هستن،

همیشه مونس بابای باش ،

عاشقتمممممممقلب

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان حلما
10 بهمن 94 11:00
تولدت مبارک 120 ساله بشی زیر سایه حق و پدر مادرت