تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

برگ گلم

1394/11/4 10:47
نویسنده : مامان الهه
172 بازدید
اشتراک گذاری

پســـرم،

 

برگ گلــــم،

 

غنچه ی خوشرنگِ دلــــم،

 

دست خود را حلقه کن برگردنـــــم،

 

خنده زن بر چشمهای خستـــه ام،

 

عشق تو آواز صبح زندگیســـت،

 

مهر تو آغاز لطف و بندگـی اســـت،

 

سر گذار برشانه هایِ مـــــادرت،

 

بوسه زن بر گونه هایِ زردِ مــن،

 

خانه ام سبز از صدای شادِ توســت،

 

مادرت مست از نوازشهـایِ توســـــت

 

 

سلام عزیز مادر قربونت برم که بزرگ شدی ولحظه های زندگی  منو پر از شادی کردی،قربونت اون خنده هاوشیطنتات برم.

این روزا که مهد میری صبح ها جات خیلی خالیه،دلم واست یه ذره میشه،دردونه من این روزا مشغول آماده شدن واسه جشن نوروز هستی هر روز که میایی خونه واسم شعرای جدیدت رو میخونی،

عمو نوروز اومده عید نوروز اومده

صدات رو کلفت میکنی وتا آخر شعر رو میخونی وقتی باهات میخونم میگی مامان شما بلد نیستی باید اینجوری بخونی وباز شروع میکنی به خوندن....

وقتی میبینمت برق چشمات رو میبینم یه عمر دیگه میگیرم،پسر یکی یدونه من خداروشکر از وقتی ابجیت اومده توهم شیطنتات یه خورده کمتر شده هوای ابجیت رو داری ...

چهارشنبه گذشته جشن مزه ها داشتین،منم واست پیراشکی درست کردم بردی مهدت اون روزم خیلی بهت خوش گذشته بود با بابای اومدیم دنبالت ،از وقتی سوار ماشین شدی یه ریز تعریف میکردی من وبابای هم کیف میکردیم...

روز جمعه همگی با هم رفتم پارک جنگلی عمو محمودم بود،واسه خودت دوست پیدا کرده بودی وکلی خوشحال بودی....

یه چیز که منو خیلی خوشحال کرد وقتی داشتم وسیله هارو توی پارک مرتب میکردم تبسم گریه میکرد ونمیگذاشت،یه لحظه متوجه شدم به دوستات گفتی من برم ببینم مامانم کاری داره کمکش بدم واقعا اون لحظه یه حس خیلی خاصی بهم دست داد که چنین گل پسری دارم،اخه توی کی اینقدر بزرگ شدی ،چه زود گذشت ....

قربونت دستهای کوچلوت بره مادر...فدای مهربونیات...

گلپسر مامان الهی که مامان فدات بشه ...

عاشقتممممم...

پسندها (2)

نظرات (0)