تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

ولنتاین

1394/11/25 11:33
نویسنده : مامان الهه
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم

امروز روز ولنتاین هسته...

ولنتاین بهانه است...تا به شما عزیزانم...بی بهانه بگم دوستتان دارم...وشما دنیای من هستین...

قادر عزیزم،طاها جان وتبسم جان عاشقتونم،خیلی دوستتون دارم...

وقتی شما باشید...

واسه من،

هر روز ،روز عشقه...وهر ساعت ساعت عاشقیه...

امروز روز ولنتاینه من نتونستم واسه بابای وشما کادو بگیرم بخاط مسافرتی که پیش اومد ولی  بابای منو شرمنده کرد،واسم کادو گرفته بود،منم یه چند خطی واسش نوشته بودم رو بهش دادم،کلا بابا قادر خیلی دوست داره واسش بنویسی،ومنم تقریبا ماهی یک بار این کار رو انجام میدم،و داخل وسایلش میزارم که ببینه،از اول ازدواجمون همه رو نگه داشته...

خب عزیزای من شما بهترین هدیه های هستید که خدا بهم داده...هر روز بیشتر از روز قبل دوستتون دارم وعاشقتونم...

 


پسندها (1)

نظرات (0)