تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
طاهاطاها13 سالگیت مبارک
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

پسر لوس بابا

1394/12/12 11:03
نویسنده : مامان الهه
246 بازدید
اشتراک گذاری

آقا طاها

موقع خواب که میشه..............بابایی قصه میگی،پیشمن میخوابی؟گریه

موقعی که از خواب پا میشی...............بابا قادر بابایییییییی صبح بخیرخمیازه

موقعی که صدای در میادیا از توی راهرو صدامیاد....بابای؟سوالیعنی بابای اومد

موقعی که از مامان ناراحت میشی.............بابایییییناراحتبابایییی 

موقعی که گوشی زنگ میخوره.........باباقادر لبخندخودتمصحبت میکنی گوشی رونمیدی

موقعی که بابای میاد خونه............لبخنده از ته دلقلبمیپری بغلش

 

منم که ........حسوووووووووودنیشخند

 

تبسم خانمم که از همین حالا فقط واسه بابایی میخنده وذوق میکنه،وقتی بغل منه اگه باباشو ببینه آروم و قرار نداره تا باباش بغلش کنه........

 

دخترا که کلا  بابای هستن....ناراحت

اینجوری کهمعلومه این قصه سر دراز داردناراحت

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان کسری
12 اسفند 94 11:47
سلام مامان الهه خسته نباشی وبلاگ زیبایی برای طالا جان و تبسم جان طراحی کردی عزیزم . کل انگار بچه ها همه بابایی شدن من این ماجرا رو با کسری توی خونه دارم خانومی الهی که هزار سال سایه شما و بابای بالای سر بچه ها باشه خانومی
مامان الهه
پاسخ
سلام مامان کسری جون مرسی که به وب من سر زدید،مرسی به همچنین گلم
بانو
13 اسفند 94 7:13
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید