تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
طاهاطاها13 سالگیت مبارک
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

مامان گلنار عزیز

1395/1/11 15:05
نویسنده : مامان الهه
290 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادران آرام گرفته در خاک...💐

 

آنقَدَر وسوسه دارم بنویسم که نگو...

تو کجایی مادر...؟!

آنقَدَر حسرت دیدار تو دارم که نگو...

بسکه دلتنگ تو ام ،از سر شب تا حالا...

آنقَدَر بوسه به تصویر تو دادم که نگو...

جانِ من حرف بزن!

امر بفرما مادر.

آنقَدَر گوش به فرمان تو هستم که نگو...

کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهاییست 

آنقَدَر بی تو در این شهر غریبم که نگو...

مادر ای یاد تو آرامش من...!

امشب از کوچه ی دلتنگیِ من میگُذری؟!

جانِ من زود بیا

بغلم کن مادر..!

آنقَدَر حسرت آغوش تو دارم که نگو...

به خدا دلتنگم!

رو به رویم بِنِشینی کافیست

همه دنیا به کنار...

گرچه از دور ولی، من تو را میبوسم

آنقَدر خاک کف پای تو هستم که نگو. ..

 به سلامتي همه مادرها و شادي روح مادر های سفر كرده 

تقدیم به همه مادران آسمانی...

 

تا وقتی اين نعمت بزرگ رو تو زندگيمون داريم قدرشو بدونيم... متن بالا رو عمه جان مهدیه فرستاد واسه روز مادر خواستم اینجا به یادگار بزارم....

 

  

کاسه آبی را به پشتم،مادرم پاشیدو رفت

تا که برگردم شنیدم ،از غمم نالیدو رفت

 

دیده بودم خواب مادر را شب میلاد من

لحظه ای آمد کنارم،صورتم بوسیدو رفت

 

مادرم چندین بهاراست،ازکنارم رفته است

مثل مامور از بهشت،آمد مرا زایید و رفت

 

قوم وخویشانم مکرر، این خبر را میدهند

مادرت درخواب ما،حال توراپرسیدورفت

 

من به قربانت ،که هرجا رفته ای یاد منی

یادتو هرنیمه شب،روی مرا پوشیدورفت

 

شعرزیبایی به عشقش گفته بودم که ندید

آمد او اما شبی بر شعر من بالید و رفت 

 

مادرم رفته ولی،در خاطراتم مانده است

روز مادر،چشم او ،آمد بمن خندیدو رفت

 

،روحشان شاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بیتا
12 فروردین 95 23:30
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين