تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 29 روز سن داره
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

اولین نمره واولین20طاهاجان

1395/6/24 11:05
نویسنده : مامان الهه
241 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــلام گلپسر باهوش مامانقلب

ترم اول حفظ قرآن طاها جان به لطف خدا تمام شد.عزیز دل مامان توی این ترم ده سوره رو حفظ کرد،خداروشکر عالی هم یاد گرفتی....خاله معصومه خیلی ازت راضی بود...

روز امتحانت خیلی استرس داشتم که شما عزیز مامان هم استرس گرفته بودی...چون یه مربی دیگه از یه واحد قرآنی دیگه ازتون امتحان میگرفت نگران بودم که جلوش راحت نباشی وسوره هات رو کامل نخونی...سوره هات رو کامل وعالی بلد بودی این رو مطمئن بودم اما استرس داشتم...

با خاله معصومه صحبت کردم،گفت اصلا نگران طاها نباش اعتماد به نفسش عالیه بهتدین شاگرد کلاسم بوده من ازش راضیم ومطمئنم امتحانش عالی میشه...دل اومد توی دلم وخیالم راحت شدم

واسه امتحان صدات زدن منم اومدم پشت در ایستادم ببینم چطوری واسشون میخونی خداروشکر عالی بودی اومدی بیرون بهت جایزه داده بودن یه چراغ قوه با مداد وپاکن...من اومد داخل پرسیدم چطور بود گفتن عالی خیلی خوشحال شدم...لبخند

مدیر مهدتون صدات کرد گفت طاها چون چون ده تا کارت کارت گرفتی بیا از کمد جایزه یه جایزه بردار،به هر سوره ای که خوب میخوندی جایزه میدادن،که شما ده تا رو گرفته بودی...از کمد یه تفنگ لیزری برداشتی ...خاله خیلی ازت راضی بود وگفت که شاگرد اول کلاسش شدی....

بعد از چند روز نمره هاتون رو توی سایت زدند که شما بیست شده بودی،خیلی خوشحالمون کردی بابای که کلی خوشحال شد وواست  جایزه کتاب قصه ونقاشی خرید...

رایتی ترم اول هم یه جعبه بازی هدیه گرفتی از مربیتون که لازی حلزون ها بود...

ان شالله واسه ترم بعد هم ثبت نامت میکنیم..ده سوره ای که یاد گرفتی...

سورهای،حمد ،ناس،توحید،فلق،کوثر،نصر،ماعون،قریش،فیل،مسد

 

همیشه در پناه قرآن موفق باشی،من وبابای عاشقتیم،وکلی بهت افتخار میکنیم..

دوست داریمقلب

پسندها (1)

نظرات (0)