تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره
طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

ورودت به سن هشت سالگی مبارک😍

1397/1/9 17:13
نویسنده : مامان الهه
533 بازدید
اشتراک گذاری




عشقای مامان
نوروز۱۳۹۷

جگرگوشه نازنین من!
مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، امروز روز تولد تو است؛ به وجودت افتخار می‌کنم و هزاران هزار روز مانند امروز را برایت آرزو دارم.

نازنین پسرم!
یار و یارم! وقتی که تو دنیا آمدی، انگار همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم، دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم. تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها. تولدت مبارک.

پسر عزیزم!
چه شیرین است برای یک مادر دیدن بالیدن فرزندش. یک سال بزرگ‌تر شدنت مبارک باشد

عشق مامان وبابا تــــــــــــــــــــــولــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــارڪـــــــ
پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
10 فروردین 97 10:52
تولدت مبارک عزیزم😙سال خوبی داشته باشین❤😍