تبسمتبسم، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
طاهاطاها، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
بابا قادربابا قادر، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان الههمامان الهه، تا این لحظه: 34 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
کلبه عشقمانکلبه عشقمان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

دلنوشته های مامان الهه

اولین روز وبلاگ نویسی

1394/10/15 11:43
نویسنده : مامان الهه
153 بازدید
اشتراک گذاری

طاها جان وتبسم عزیزم

امروز که دارم واستون مینویسم:

طاها جان شماچهار سال ونیم داری ومهد کودک میری،مهد ثنا

تبسم عزیزم شما دوماه ونیم داری ودر آغوش مادر هستی

خوشحالم جای رو پیدا کردم که بتوانم خاطراتتان را ثبت کنم

عزیزان من نمیدونم روزی که این وبلاگ رو میخونید من پیشتان باشم یا نه،

اما دوست دارم که بدونید تمام این کلمات رو با عشق نوشتم

همیشه یادتون باشه شما بهترین هدیه های خدا به مامان وبابا هستین 

مامان وبابا عاشقتون هستن میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
16 دی 94 9:28
سلام طاها جوم . تبسم جون ، دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم تا بتونم برنده بشم فقط کافیه یک اس ام اس بزنید . کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید . یک دنیا ممنون .